DPG Media gebouw Antwerpen

Het jaarverslag 2020 is er!

20/04/2021
Met trots presenteert DPG Media het jaarverslag 2020. We blikken terug op een jaar dat in veel opzichten bijzonder was. Het jaar waarin het coronavirus ons leven op zijn kop zette. Het jaar van de overname en integratie van Sanoma Media Netherlands. Maar ook een jaar dat we met heel mooie resultaten afgesloten hebben en waar we hoe dan ook trots op mogen zijn.
De mensen die onze media dagelijks maken, nemen je in in dit jaarverslag mee langs onze merken en producten, via interessante artikelen over onze media, de makers ervan en onze resultaten en plannen voor de toekomst.

Publiek versus adverteerders

Het coronavirus had een grote impact op DPG Media. Aan de ene kant vonden de lezers, kijkers en luisteraars meer dan ooit onze media, op zoek naar informatie, inspiratie en ontspanning. Aan de andere kant wisten adverteerders ons net minder goed te vinden door de pandemie.

Mooie resultaten

Dat hield ons niet tegen om heel mooie resultaten te boeken. De resultaten op de lezersmarkten en bij de Online Services compenseerden de achterblijvende advertentiemarkt ruimschoots.

Ondanks de uitzonderlijke omstandigheden konden we zo onze lezers, kijkers en luisteraars elke dag optimaal blijven bedienen. Laten we van 2021 een minstens even succesvol jaar maken!